Recensies
Hoe krijg ik recensies
Hoe krijg ik recensies
Ilaria Montrone avatar
Geschreven door Ilaria Montrone
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Als er één ding is dat elk schoonheidsonderneming nodig heeft, is het online beoordelingen. Een groot aantal vijf-sterren beoordelingen op jouw profiel is de beste manier om jouw online reputatie op te bouwen, jou meer zichtbaarheid te geven en jouw omzet te verhogen.

Een van de belangrijkste manieren om jouw salon online te promoten is daarom het aanmoedigen van klanten om beoordelingen achter te laten na gebruik van jouw diensten. Beoordelingen spelen een vitale rol bij het opbouwen van vertrouwen met jouw cliënt, maar ook in het verhogen van het aantal afspraken. In feite zien salons die een groot aantal beoordelingen hebben, een aanzienlijke toename van boekingen via de Treatwell app en website.

E-mailadressen van klanten verzamelen is de eerste stap die nodig is om het meeste uit jouw diensten te halen. Aan het einde van elke afspraak sturen we ze een e-mail met de vraag om een beoordeling achter te laten. Daarom onthoud om altijd het e-mailadres in te voeren bij het maken van een afspraak of houd het adresboek van jouw klanten bij door ervoor te zorgen dat het e-mailadres aanwezig is.

Online boeking promoten

Wist je dat degenen die online boeken eerder een beoordeling achterlaten? Dit komt omdat we hen vragen hun ervaring direct na de afspraak te delen, zonder dat jij je zorgen hoeft te maken.

Maak online reservering nog makkelijker voor klanten door de 'Boek Nu' knop toe te voegen aan uw website en social media pagina's.

Vraag ook het e-mailadres van degenen die telefonisch of in de salon boeken

Als jij het emailadres vraagt van klanten die boeken door te bellen of te droppen via de salon kun je het Treatwell Pro-adresboek bijwerken en dankzij deze gegevens kunnen we hen een verzoek om een beoordeling sturen aan het einde van de afspraak. Niet alleen dat - door het registreren van een e-mailadres, zelfs klanten die niet van de app of website boeken kunnen herinneringen ontvangen, uitnodigingen voor het boeken van hun volgende afspraak en promoties gelanceerd door jouw salon.

Let op: voor het verzenden van een communicatiecampagne, zorg er altijd voor dat jouw klanten hun toestemming hebben gegeven voor het ontvangen van e-mails en marketingberichten.

Was dit een antwoord op uw vraag?